söndag 28 juni 2009

Ledig, ledig, ledig!

Gick upp som vanligt kl 06 för att hasa mig till jobbet, han precis dricka en kopp kaffe innan vårt SB frågade vad jag gör här.. Alltså blev jag ledig men fick tre timmar för visad god vilja haha.

Och är ledig, för första gången på hur länge minns jag inte ens. Alltså hamnade jag i tvättstugan och ska sköta om hemmet som, tyvärr, blivit försummat då varken tid eller ork funnits. Måste köpa en ny dammsugare, den jag hade försvann och när jag tog reserven visade det sig att ngn jävla... hade använt den att suga blästersand eller dylikt vilket innebar att Allt for ut med raketfart via utblåset. Suck eller vaddå?

Och värmen består, såå härligt, nästan att man vill utbrista i ett glatt Kuken!

Nu ska jag till tvättstugan.

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar